تقسیم عادلانه یعنی روابط مال آنها ، ضوابط برای من!

تقسیم عادلانه یعنی روابط مال آنها ، ضوابط برای من!
می دانستم که با این پیشنهاد مورد خشم و غضب خواص در بالاترین قرار می گیرم ولی ته دلم هم کمی امیدواری بود که این خواص با آن خواص تفاوت دارند و به همین دلیل رضا نمی دهند یک بالاترینی را بی محاکمه و بدون حق دفاع محکوم به تعلیق موقت کنند. پیشنهاد من به دوستانی بود که در بالاترین اعلام اعتصاب یک روزه کرده بودند. به این دوستان گفته بودم: دوستان عزیز . حرفها و ایرادات شما بسیار متین و منطقی است ولی اعلام اعتصاب روش بسیار جالبی در رسانه ای که امکانات خوبی برای شنیده شدن دارد نیست . من خودم چند بار به شکلی بسیار نامناسب در بالاترین برای مدتی حذف شدم . در حالی که حتی امکان پیام دادن هم نداشتم . در این حالت آدم سخت احساس بی عدالتی می کند. جالب است که آدم ا برای لینکی تکراری که عامدانه هم نبوده است برای یک هفته حذف کنند و در همان حال شاهد لینکهای تکراری باشد که در پشت هم در بالاترین قطار شده اند. می خواهم بگویم که احساس بچه ها را درک می کنم ولی اعتصاب را روش مناسبی در بالاترین نمی دانم. به نظر من مخالفین برخی از روشهای مدیریت در بالاترین هر چند وقت یکبار می توانند بحثی را در این مورد داغ کنند. دومین کار تقویت رقیب است تا مدیریت متوجه شود که بدرفتاری و بی توجهی می تواند رقیب را قویتر کند. پیشنهاد می کنم همه منتقدین در سایت دنباله هم ثبت نام کنند و بجای اعتصاب کامل در بالاترین زمان حضور خود را بین ٢ سایت تقسیم کنند. معتقدم در شرایط نزدیک شدن به روز اکسیون جنبش سبز چهارشنبه سوری در عین حفظ انتقادات کار به مقابله  نکشد
همین پیام کافی بود تا گشتی های بالاترین را سراغ لینکهای من بفرستند. از طرف آنها به قول دوستانی که پیام گذاشته اند در عرض چند دقیقه و سه سوته متهم به دادن نظر شخصی در تیتر و توضیح شدم و بلافاصله به ٦ روز محرومیت محکوم شدم.برایم  بسیارجالب بود که این عزیزان با وجود گذاشتن لینکهای بسیار عادی تقریبأ صد در صد لینکهایشان راهی صفحه اول می شود و اصلن مشکل یک کاربر منفرد مثل من را ندارند که اگر بهترین لینکها را هم بدهم با سرعتی که در بالاترین لینک گذاشته می شود در مدت تنها چند دقیقه لینک داده شده در میان انبوه لینکها گم می شود و برای همیشه مدفون می گردد.  این نقیصه ای در بالاترین است که البته برخی از دوستان با روابط مشکل را حل کرده اند و لی ضوابط را من منفرد باید رعایت کنم چون روابط ندارم.
همانطور که در پیشنهادم به دوستان اعتصابی گفتم و از آنجایی که خود را بالاترینی می دانم و از سالها پیش به طور مستمر در بالاترین شدن بالاترین نقش دارم، معتقدم رقابت سالم یکی از دلایل پیشرفت است و بالاترین هم از این قاعده استثنا نیست. با اینکه بخصوص در شرایط فعلی با هر گونه تنش در بالاترین مخالف هستم و تحریم و اعتصاب را صحیح نمی دانم ولی بیائیم با هم رقیبی برای بالاترین بسازیم تا عده ای به نام مدیریت و قانون دست به تصفیه نزنند. سایت دنباله تنها گزینه ای است که در حال حاضر می تواند از جانب ما تقویت شود، بی آنکه یادمان برود در روزهایی که به بالاترین حمله شده بود، سایت دنباله چه پناه خوبی بود تا خالی بودن جای بالاترین را پر کند. توضیح هم بدهم تا سوء تفاهم ایجاد نشود، من از همان زمان حمله به بالاترین عضو دنباله شدم و هیچ نقش دیگری در اداره و مدیریت این سایت ندارم و تصمیم هم ندارم که داشته باشم. من یک وبلاگنویس هستم و سایتهای دنباله و بالاترین درعین حالی که از تولیدات وبلاگ های من به طور اختصاصی بهره ور می شوند در مقابل به من برای بیشتر خوانده شدن مطالبم کمک می کنند. این تنها سودی است که من از این طریق می برم . بخشی از پیام لونا را اینجا می آورم که به نظر من عمده خواستهای ما منتقدین مدیریت بالاترین است.
عدم شفافیت در اعلام دقیق نوع جرم، تناسب مجازات با جرم، لینک مورد وقوع و عدم پاسخگویی به شایعات نیز در تشدید فضای ناسالم موثر است. خواست اکثریت کاربران وجود محیطی فعال و پویا در عرصه ی خبررسانی است و احساس امنیت در حفظ حقوق آنها، دلگرمی دوچندانی برای آنها به بار خواهد آورد. آقای بالاترین، کاربران شما، سرمایه واقعی شما هستند، صدای دوستان ما را بشنوید و بگذارید عرصه داد و ستد مدنی در دو سوی این رابطه، به بارآور شدن هر چه بیشتر این وبسایت کمک کند.

پاسخی بگذارید

