نباید گذاشت کروبی راوی جنایات کهریزک را به سکوت وا دارند

نباید گذاشت کروبی راوی جنایات کهریزک را به سکوت وا دارند، نباید گذاشت! چگونه ؟ راستش نمی دانم ! شاید پیشنهاد بابک داد، جواب دهد. نمی خواهم از راه دور نسخه بپیچم. چه کنم اگر دستی از دور بر آتش دارم ولی قلبم و روحم درون آتش در حال سوختن است. مرا به هر چه می خواهید بنامید، چه می دانم ! خارج نشین! و یا هرنام دیگری که مناسب می دانید، ولی همین خارج نشین بی دردی که من باشم ،دل و دینم در کوچه پس کوچهای ایران است. گاهی پیش بختیاری ها هستم و زمانی میهمان بلوچهایم، گاهی در کردستان و گاهی همدوش یک بهایی رانده شده ازخانه و کاشا نه  با وی زیر باران اندوه راه می روم. من در کوچه های تهران هر بار با گلوله ای مردم و همراه شما دوباره دویدم و شعار دادم. من هم همراه شما در کهریزک بودم  و همراه شما انفرادی کشیده ام. مرا هر چه می خواهید بنامید  ولی بدانید که از دل و جانم با شما هستم. پیشنهاد بابک داد شاید! راهی باشد برای اینکه صدای کروبی خاموش نشود.

پاسخی بگذارید

