نگاه کن جان برادر برایت گل آورده ام. برایت هفت سیب از درخت دانش و پرسش آورده ام

برای تعدادی از بروبچ بسیج که به دنبال عدالت و دیانت بودند ولی با دروغ و فریب روبرو شدند

جان برادر چه نشسته ای که سیل آمده است.سونامی آمده است و طوفانی از خشم در گرفته است. اینجا خاور میانه است، اینجا سوریه است ،مهد تمدن جهان که اکنون لبریز خشم است. این بار دشمن خارجی در کار نیست و دشمن خودیست! در من و در تو جان برادر دشمنی لانه کرده است که خونخوار تر از بیگانه است. به خود می نگرم و تو را می بینم.به تو می نگرم و خود را می بینم.ما عجیب از جنس هم و در هم تنیده ایم. تفنگت را از سینه ام بردار و حلقه های دار را از هم بگسل! امروز من فریاد درون تو ام و صدایی که در این هیاهو  شنیده تمی شود. در این بهار که سبز می شود زمستان به انتهای خط رسیده است. نگاه کن جان برادر برایت گل آورده ام. برایت هفت سیب از درخت دانش و پرسش آورده ام و ماهی سرخ کوچکی که راه دریا را می داند.

سرنوشت تو با من عجین شده است.بیا با من و خودت را از تنه پیر درختی که ریشه در مرداب دارد جدا کن. سونامی در راه است.قبل از اینکه با سیل همچون پرکاهی به آخرین صفحه تاریخ بروی بیا با من! تا خانه خود را از خرابی سیل ایمن کرده باشیم. ما سیل نمی خواهیم،بس است دیگر باران رحمت نیاز ماست. عشق و دوستی و زندگی نیاز ماست و شاید حق حق گریه ای که دل پر درد  ما را درمانی باشد.

One comment

  1. ناخدا · مه 10, 2011

    آدرس وبلاگ من رو اشتباه لینک کردی …
    فدات !
    آدرس صفحه اصلی رو بزن

پاسخی بگذارید

