اداره پست ایران قابل اعتماد نیست!؟

پس از مدتها رفتم اداره پست در بروکسل تا نامه ای به آدرس ایران پست کنم. چون خاطره مثبتی از آخرین نامه ای که به ایران پست کرده بودم نداشتم ، تصمیم گرفتم این یکی را سفارشی دو قبضه کنم که بلایی که سرآن قبلی آمد،دامنگیر این یکی نشود.

روز شنبه صبح در بروکسل بعضی از شعبات پست در مناطق پر جمعیت باز هستند، این بود که به میدان فلاژه رفتم و در صف طویلی که تشکیل شده بود نوبت ایستادم  تا نوبت من شد و به گیشه مراجعه کردم و نامه را بدست کارمند پست دادم. به آدرس گیرنده که فقط ایران به لاتین بود نگاهی انداخت و گفت برای ایران برای پست سفارشی مشکل داریم و اطمینانی به آن نیست. حرفی نداشتم بزنم و راستش کمی هم شرمنده شدم. چطور در سرزمینی که چند هزار سال پیش چاپار خانه داشت و در اروپا هنوز آدم می خوردند کار به اینجا کشیده است؟

One comment

  1. kanoniranianblogger · مه 17, 2012

    درود فراوان،

    از شما برای عضویت در کانون وبلاگ نویسان ایرانی دعوت می کنم

    کانون وبلاگ نویسان ایران با چشم انداز تحقق دموکراسی در ایران و آزادی بیان، آزادی قلم، آزادی اندیشه در کشور عزیزمان ایران در لندن تاسیس شده است. منشور این کانون، در سایت کانون به آدرس زیر موجود است:

    http://iranianblogger.com/2012/05/14/declarationoffoundation-2/

    از اهداف این کانون ایجاد هویتی جمعی برای وبلاگ نویسان ایران، انعکاس فریاد آزادیخواهی بلاگرهای در بند نظام استبدادی و رساندن صدای آنان به جامعه بین الملل، افزایش نشر، اطلاع رسانی، ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان مجازی، روشنگری، بالا بردن سطح معلومات اعضای کانون در موضوعات دفاع از آزادی بیان و دموکراسی و احترام یه حقوق انسان ها است.

    لطفا برای عضویت در کانون و ثبت وبلاگ شما به عنوان عضو در سایت کانون، با ایمیل زیر تماس بگیرید:

    سخنگوی موقت کانون وبلاگ نویسان ایران
    گمنامیان
    لطفا برای تماس با کانون، از این ایمیل استفاده بفرمایید:
    kanonweblognevisan ات gmail.com
    http://iranianblogger.com

پاسخی بگذارید

